Erduran

Monday, October 24, 2005

Test sürüşü


Pazar günü öğlen saatlerinde uyandıktan sonra Güner'i aradım.Hava fena değil belki uçmaya gideriz diye ancak onun benim gibi çok hevesi olmadığını anlayınca uçma ya gitmekten vazgeçtik sahilde buluştuk.Havanın güzel olmasını fırsat bilen Güner yeni aldığı Zongshen kros motoruyla sahile geldi.Sonra boş bir arazide test etmem için bana verdi.Daha önce hiç düz vitesli motor kullanmadığımdan biraz tereddüt ettim ama sonra denemeye karar verdim.2-3 kez stop ettirdikten sonra motoru yerinden kaldırmayı başardım.Birkaç tur attıktan sonra ağzım kulaklarımda motoru durdurdum.Hakikaten çok zevkli bir olay.Daha önce scooter kullanmıştım ama bu bayağı farklı.İlginç bir deneyim oldu benim için.Daha sonra dalgakıranda balık tutanlara baktık , biraz da sahilde yürüyüş yaptıktan sonra evlere gitmek üzere ayrıldık.bu motor olayı bayağı sardı, hani diyorum bi tane de ben mi alsam acaba.....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home