Erduran

Friday, August 24, 2007

9-16 TEMMUZ 2007 İTALYA

Sonunda uzunca bir aradan sonra tekrar bloga yazabiliyorum.Bu yazımız yoğun düğün trafiğiyle geçiyor ,fakat yinede biz bir fırsat yaratarak,hızlı bir kararla temmuz ayında bir İtalya turuna katılmaya karar verdik ve bunu gerçekleştirdik.Genel olarak turdan kalan izlenimlerimiz olumlu.Memnun kaldık mı ,tabiki ; ancak biraz yorucu ve yoğun tempoda geçmesi olumsuz olan tek yönü idi. İtalya bana göre tam bir sanat şehri, her köşede bir sanatçı yada bir eserle karşılaşıyorsunuz.Özellikle rönesans döneminden kalma eserler (yapı,heykel,tablo,köprü,çeşme vs) tek kelimeyle mükemmel.Sanata ilginiz varsa bence ilk gitmeniz gereken yerdir.Ama yok abi beni hiç sarmaz diyenlerdenseniz, İtalya'yı hiç denemeyin derim.İnsanları genelde sıcakkanlı,iletişim pek problem değil, hiç dil bilmeseniz bile anlaşabileceğinizi düşünüyorum.Bizim turumuzun kötü yönü otellerimizin şehir merkezlerine çok uzak olmasıydı, bu sebeple gece yaşantısını pek görme fırsatımız olmadı, gerçi akşam otele döndüğümüzde çok yorgun oluyorduk, ama yinede oraları gece de gezmeyi isterdim

0 Comments:

Post a Comment

<< Home